Algemene voorwaarden

Open in pdf

De betaalmogelijkheden bij Luxekadoverpakkingen.nl

Bij Luxekadoverpakkingen.nl kunt u uw betaling (online) laten verzorgen middels
 iDeal ( via Mollie Payments)

iDEALis het online betaalsysteem ontwikkeld door negen van de grootste banken in Nederland.

Mollie Payments / Stichting derdengelden.

Als u een online betaling heeft gedaan, dan wordt deze afgehandeld door Mollie Payments Er staat dan na uw betaling Mollie Payments op uw bankafschrift. Dit betekent dat Mollie Payments  verantwoordelijk is voor de afhandeling van uw online betaling. Mollie Payments / Stichting derdengelden handelt enkel de betaling af en heeft dus geen invloed op de levering van de door u bestelde producten of diensten.

Mollie Payments is een Payment Service Provider (PSP). Als PSP maakt Mollie Payments het voor webwinkels mogelijk om diverse online betaalmethodes, zoals bijvoorbeeld iDEAL aan te bieden in hun webshop. Zo kunt u als consument uw online aankopen bij deze webshops gemakkelijk en binnen een betrouwbare, veilige omgeving betalen.

Hieronder vindt u een antwoord op veelgestelde vragen over betaling en bestelling.

Waarom staat er Mollie Payments / Stichting derdengelden"op mijn bankafschrift?
Mollie Payments zorgt ervoor dat uw betaling terechtkomt bij de webshop waar u uw bestelling heeft geplaatst. Mollie Payments is de eerste partij die uw betaling verwerkt en daarom staat er Mollie Payments  / Stichting derdengelden op uw afschrift.
Derdengelden zijn geldsommen van klanten van Mollie Payments. Deze geldsommen worden beheerd door Stichting derdengelden op grond van de functie van Mollie Payments als Payment Service Provider. Deze werkwijze komt voort uit strenge regelgeving en controle op de activiteiten van Mollie Payments ( en ander PSP's) vanuit o.a. de Nederlandse Bank.

Het werken met een Stichting derdengelden heeft 2 belangrijke redenen.

* Derdengelden mogen niet worden gebruikt voor andere doeleinden.
* In het geval van een faillissement vallen de derdengelden buiten dit faillissement.

Is mijn online betaling veilig?
Als u een transactie via Mollie Payments verricht,kunt u er van uit gaan dat deze op verschillende manieren beveiligd is. Mollie Payments dient zich als Payment Service Provider aan strenge regels te houden die betrekking hebben op o.a. de veiligheid van transactieverkeer.

*Mollie Payments geniet momenteel een vrijstelling voor DNB toezicht. Nieuwe details over de huidige status worden   gecommuniceerd op het moment dat deze beschikbaar zijn.
*Mollie Payments is iDEAL gecertificeerd door Currence, de eigenaar van iDEAL. Daarmee voldoet Mollie Payments aan de strenge iDEAL veiligheidseisen van Currence.
* Verder maakt Mollie Payments gebruik van SSL. certificaten. Dit betekent dat u uw online transactie binnen een beveiligde webomgeving verricht. U kunt zelf controleren of de webpagina waar u zich bevindt, beveiligd is. Als in de adresbalk van uw browser https// met de link van de webshop of Payment Service Provider ( Mollie Payments ) staat, dan weet u dat de pagina beveiligd is.

Hoe werkt online betalen via Mollie Payments ?
U heeft uw bestelling gedaan in de webshop van één van de webwinkeliers die gebruik maakt van Mollie Payments . De online betaling die u aan deze webshop heeft gedaan, wordt afgehandeld door Mollie Payments . Dit betekent dat Mollie Payments ervoor zorgt dat uw online betaling wordt overgemaakt naar de rekening van de webshop waar u iets heeft besteld. U kunt dit vergelijken met de activiteiten die een bank verricht om te zorgen dat een betaling van de ene rekening naar de andere wordt overgemaakt.

Is mijn betaling ontvangen door Mollie Payments ?
Voor vragen over de status van uw online betalingen kunt u zich richten tot Luxekadoverpakkingen.nl, waar u uw bestelling heeft geplaatst.

Ik heb betaald, maar wil mijn bestelling annuleren, heb deze niet ontvangen of wil de bestelling retourneren?
Mollie Payments  heeft geen invloed op het verloop van de levering van uw bestelling. Hiervoor kunt u contact opnemen met Luxekadoverpakkingen.nl, waar u uw bestelling heeft geplaatst.

Service en garantie bij Luxekadoverpakkingen.nl

We willen graag dat u tevreden bent met uw aankopen uit onze online webshop. Daarom kunt u als u niet voor de volle 100% tevreden bent over uw product of in het geval u zich heeft vergist, uw bestelling binnen 7 dagen na bezorging aan ons retourneren.

De door u geretourneerde producten dienen dan vanzelfsprekend compleet te zijn en in de oorspronkelijke onbeschadigde verpakking aan ons te worden aangeboden.

Daarna volgt restitutie van de koopsom, met uitzondering van de verzendkosten.

Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor restitutie in aanmerking.

Kosten en risico voor het retourneren aan ons zijn voor rekening van de verzender.


Voor de verdere voorwaarden verwijzen wij u naar de algemene leveringsvoorwaarden van: www.hgvverpakking.nl

Luxekadoverpakkingen.nl
Dr. A. Philipsstraat 29a
7903 AL Hoogeveen
Tel. +31 (0)528 274799
info@luxekadoverpakkingen.nl
www.luxekadoverpakkingen.nl